nerd deluxe


det är knappt att jag tror det själv, men min kille står as we speak, i kön på mediamarkt som har nattöppet. det har han gjort sen han slutade jobbet vid nio och det kommer han göra tills nån gång efter midnatt.

där står han och trängs med andra pojkar i för stora skor. de tittar ivrigt mot kassan, ser nån anställd som fipplar lite med några lådor och tänker att däri, där i ligger dem.

det är helt vansinnigt det som händer inanför mediamarkts dörrar inatt. ett spel som släpps som jag fått förklarat för mig att man kan göra allt i. allt. tillexempel kan man surfa på internet och bestämma en blinddate. man kan köra bil för fort och så kan man krascha den och kanske åka i fängelse. ja och alltså det är bara ett axplock av grejer man kan göra på det här spelet. så där står de och köar.

jag vill även förtydliga att de köar i flera timmar, i stockholm har de tältat i veckor utanför butikerna, bara för att de vill. de som inte vill köa kan nämligen köpa samma spel till samma pris vilken annan dag som helst.


han är söt min kille. jag har funderat på lite olika grejer att köpa till honom när han fyller trettio nu till hösten.
vad tror ni om ett svärd?
nåt med powerrangers kanske?
är det ute med bmx?

Kommentarer
Postat av: malin lundström

tror att de 10 första i stockholm även får konsoll och skit... därför dom tältar :) alltså inte endast för spelet.

2008-04-29 @ 08:57:04
Postat av: Nörden

Jag fick minsann en jättefin svart musmatta och ett klistermärke för att jag köade!
Lätt värt det! :)

2008-04-29 @ 11:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback