när det är jobbigt



igår var en sån där dag när jag var skitsur för jag hade mens och för att jag var skitsur för en sån sak och för att jag var kinkig för jag hade ont i magen och mådde illa för jag var kinkig fast det är onödigt.

och så hade jag en massa plugg som inte ville bli bra och så var jag på yoga klockan sju (!) och blev tvungen att erkänna att jag gillade det. sen somnade jag ju självklart eftresom sex är en för tidig tid för mig att gå upp, och vaknade mitt på dagen och var sur för jag hade sovit bort allt när jag hade så mycket att göra.

och sen så kommer han hem, den där bättre hälften, och så musslar han med nåt och säger ligg du där lite under filten bara så fixar jag lite här. och så stänker det och prasslar i köket och olika saker flyger hit och dit men landar aldrig på golvet eller tillexempel på tröjan som när jag gör det.

och så vips hade han bakat till mig. en chokladkaka. grädde fanns oxå.
till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback