maja ville veta..

och hon är så söt. har ni hört att hon fått nytt jobb? hon är grym går en ljus framtid till mötes och förresten har jag henne att tacka för en del.

hursomhelst. skippa det här om ni inte gillar en massa fjantiga kedjegrejer i bloggar, okej?


Tre namn som jag går under


nyllet 

grannen 
bollkänslan


Tre saker som skrämmer mig:


döden
gammal mat
folk som snyter sig
 

Tre saker jag har på mig:


breda leenden
otvättat hår
lite för tunna kläder


Tre sanningar:

lokalsinne saknar jag totalt och är därför expert på att gå vilse
ibland förstår jag inte vad min kille säger på skånska, men drar mig för att erkänna det
jag har ovanligt böjbara leder


Tre saker jag verkligen vill ha:

barn
lön
bra minne


Kommentarer
Postat av: Anonym

Barn ?!

Kors i taket...

2008-04-24 @ 22:10:48
Postat av: Lillebror

Jahapp då ville inte mitt namn komma med nej...

2008-04-24 @ 22:11:22
Postat av: Pappa

Och jag som trodde det var Tobbe som postat det inlägget. Jäddra Adam.

2008-04-24 @ 23:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback