it better be



det är bättre nu, det är det.

jag blir bara så nedstämd för att vi pluggar en massa skit. samhällsvetenskapliga metoder. ni bryr er inte om det och inte jag heller. det är statistik och det är statistik och det är formler och det är källor och det är bara en massa skit. till på köper har de tagi fel väg och gjort kursen svinsvår och gett oss, som de säger, incitament att verkligen klara oss. på svenska betyder det bissarra mängder extrajobb om man kuggar. de försöker skrämma fram vår motivation och det enda som hörs är djupare suckar. 

så för att väga upp, man får inte låta dem komma åt en, ska jag nu ta med mig mina starkaste ben och sakta gå genom stan med monica zetterlund. sen ska jag ta min andning till yogaklassen och när den lugnat sig ska vi grilla en stek med kärlek och knäcka en cognac i kvällssolen. jag och min sambo. julia och jag. som om det är vår sista kväll. och så ska vi komma på att det är det inte och därför dansa den natten iväg.

  

Kommentarer
Postat av: Johnny

Det skulle ju vara dans dans dans! Glöm inte bort att ta det lugnt. Don't panic!
/Johnny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback