förresten


vill jag säga några grejer nu, till några.
några som jag saknar.

malin
hallå, när kommer du hit? jag vet att din vårgarderob vill ha mig. den behöver mig. den längtar efter mig. och jag längtar efter dig så get a grip, okej?

åsa och jennie
hur svårt ska det vara att matcha samman dessa kärriärkvinnors scheman med mina, på nåt sätt? jag behöver er och jag vill att vi ska lösa det här nu på nåt vis. kommer ni till henån? kommer ni till larsa när han spelar en ynka spottloska från min nya lägenhet? kommer ni till jul?

emil, min storebrorsa alltså, a.k.a den förlorade sonen
lever du? eller han läser ju såklart inte, men är det nån som hört nåt från honom sen typ, nyår?

Kommentarer
Postat av: faster malin

klart vi ska shoppa vårkläder när?du har ju almanacka nu så vi kan väl boka in nåt?saknar dig med kram

2008-04-19 @ 13:50:04
Postat av: Åsa och Jennie i soffan en lördagskväll i lerum

Hej Sara!
Vi sitter i soffan i lerum och myser och läser din blogg. Låter som du haft det bra på franska kusten! Vi saknar dig också och hoppas att vi kan ses snart. Kommer du hem på valborg och lyssnar på Herrljunga manskör?? Far, bror, morbror, kusinman osv osv det kan du ju bara inte missa! Eller kanske firar man ordentligt i växjö också den dagen. Vi siktar på att komma ut någon dag till Henån v 26, julen är ännu ej planerad (när vill du ha svar? ;-) en av oss är mer sugen på larsakonsert (du kan säkert räkna ut vem....så nära men ändå så långt bort) men vi är båda väldigt sugna på en date med dig! Sköt om dig så hörs vi! Många kramar Åsa & Jennie

2008-04-19 @ 23:08:04
Postat av: Emil

I´m alive! Ska du hem till Valborg så kanske jag till och med kan bjuda på ett möte öga mot öga!

2008-04-20 @ 20:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback