"folk går hursomhelst bananas totalt på den här festen"



det här är den sjukaste morgonen nånsin. jag vet inte vad jag ska göra med mig själv.

igår var min plan att vara cool och i princip nykter i min rosa peruk. man vill inte bli full sån. därför drack jag en flaska champagne under ungefär tre och en halv timma. thats it.

idag vaknar jag upp och minns absolut ingenting. allt är totalt svart. det är en av de värsta känslorna, när inget minne existerar. jag minns inget av festen. att jag kom dit möjligtvis. sen att de bar mig hem. 
men alla mina pengar är kvar. och alla säger samma när jag ringer dem idag.

du var helt vansinnig. jag har aldirg sett dig sån. inte klok, men ingen såg dig dricka nåt.


vad hände
och hur


?


jag tänker knark
sen tänker jag att det kanske är att skylla ifrån sig
men idag är jag arg och ledsen och jag vet inte varför

har det hänt er nån gång på en flarra champagne?

Kommentarer
Postat av: charming man

Godmorgon!

Postat av: Anonym

kära Sara , tänk inte mer på det , det var champagne, väldigt förädiskt, så nu har du lärt dig ngt nytt av livet, bra! varm kram behöver du ,
Annika

2008-04-12 @ 16:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback