you wont get with this, you see



ja ni. det lägger sig, det gör ju det.

nån smart kille sa till mig i morse (?) att lugna dig sara, det är blir inte värre än det är när man vaknar. man tar det därifrån och så kan det bara bli bättre. och det är sant. det blir bättre.

Julia kom hem efter 8 timmars kalkylering, sprudlande glad och utbrast  "åh sara,  gud du var en liten circus igår!"

vilken tjej hon är den där. hon är fab.



så okej. nu släpper jag det. höj ni på ögonbrynen men ni har oxå gjort det! jag vet det.
faktiskt ska jag på en kvällsmatsdejt nu. det ni! det är förövrigt ett skitsmart sätt att ses. te, mackor och sånt som smakar lite höst. svag belysning, det är bra. och man måste ju ända äta.



när jag är bakis så är jag en grym filurare.
och idag kom jag på en grej som jag sedan har gått och tänkt på fram och tillbaka till månen ungefär. jag är ingen tonåring. har ni hört! 
nåt fick in mig på det och nu har jag blivit ett freak. det har jag aldrig tänkt på förut. jag har trots allt varit det länge nu, inte en tonåring alltså. men jag har inte tänkt på det. och det är helkonstigt.

jag har missat att skaffa mig en ny identitet, när jag blev av med den gamla.

vad är man nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback