vi pratar inte mera eller gifter oss till hösten



nu skiter jag i den där jävla smålandsposten. jag är så trött på det. och det där maniska i mig själv varje gång jag fått ett nytt mail. jag klickar skithårt på inboxknappen. gillar inte alls att jag har det i mig. så nu får det vara.

jag tänker skriva ett brev nån gång till dem när jag har växt till mig lite. och då jäklar ska de känna som det där rikspuckot som refuserade beatles. typ.

nu går vi vidare.


vet ni vad? jag är så ivrig nu för tiden.
det är en jättehärlig och skitjobbig grej. jag är superivrig! på allt!

några saker som jag hetsar upp mig över är exempelvis:

turkisk youghurt
jag älskar den. och jag blir en läbbig människa och går i superfart till ica när den är slut. vilket väder som helst och om jag så måste sälja några fonder.

killar
ja. det där vet ni ju redan. men det blir barra värre och värre.

mössor
helst lite fluffiga och/eller med små roliga ploppar på.

gammal musik
jag hörde en gammal dänga med Fredag, kommer ni ihåg dem? sen var det kört. (FYI var det din låt, tessan) nu klär jag lägenheten i varenda nittiotalsrefräng jag kan komma på, för att får det att kännas lite som herrljunga, tiden då jag och mina brorsor dansade i soffan i våra pyjamasar när pappa spelade typ nordman med hjortgatans, på den tiden, absolut hetaste anläggning.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Röjt här lite idag, bland annat slängt 4 av dina gamla mössor, skulle jag inte gjort det kanske?

2007-10-12 @ 21:24:45
Postat av: Pappa igen.

En var helt virkad, vit. 2 stycken var fluffiga med en plopp längst upp. En var en mössa helt enkelt.

2007-10-12 @ 21:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback