utvecklingssamtal



det är viktigt att man kolla upp sig själv ibland, att man är på rätt spår eller ifall man överhuvudtaget har fötter som trampar. och att man blir lite större. för när man är tjugo år är man en liten knapp. kan man kanske säga. man vet inte mycket.

så idag bestämde jag mig för att pusha lite. ringde upp mig själv och sa att nuru unga dam ska du och jag ta och snacka om det där vi tänkt på. angående potential kontra glid. sätta oss ner, slå några nävar i bordet, höja rösten åt oss själva, säga fokusering! och sen lämna rummet lite större. sen så tog jag av mig glasögonen och tackade kvinnan på antagningen för hennes hjälpsamhet och stegade ut med nacken i högläge. det är viktigt. nästa termin ska jag jobba lite hårdare. lära mig lite mer. det kommer bli tufft och det kommer bli roligt.

min farbror sa igår i två hundra kilometer i timmen att sara du är ju en sån som ska ha det lite jobbigt
en annan farbror som inte var min sa i lördags efter fångad av en stormvind att ni ska höra hur hon sjunger nykter

antagligen menar båda två väl

att gad dammit kvinna, du kan ju bättre



så okej, vi testar.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Missa nått i lördags förstor jag...att man alltid ska gå hem för tidigt!
Klart att Du Sara är en kvinna som kan!!
Jobba på....
Kram

2007-10-16 @ 13:29:14
Postat av: Tessan

FÖRSTÅR jag ska det vara!! Skiiit...

2007-10-16 @ 13:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback