shake up my shoes



jag vet inte hur det är med er men jag är glad. som aldrig förr, typ. och utan anledning.

eller det är ju i och för sig en fet lögn. alla har vi våra anledningar. mina dagar är grymma. hur är det med era?  trots att jag pluggar och pluggar tills jag kräks. jag går upp på morgonen, käkar nåt ägg eller två och sen är det smack rätt in i böckerna. politisk idehistoria. det känns seriöst på något vis och jag gillar att de har en statsvetare med i filipochfredriks nya program som en av de supersmarta fem där. det måste betyda nåt.

sen så går hela dagen och fast jag sitter som ett hypno på biblioteket med fett hår och hjärnarn i kläm så är allt så jävla roligt. det här livet ligger sked med mig fastän tentor och pissregn anstränger sig bäst de kan. och inga rena kläder har jag. och inga nya kläder heller. och det röda teet på biblioteket är slut. hade det här vairt facebook hade man kunnat säga att skiten pokar mig.

det är det inte och allt är faktiskt bara gött.





jag fick förresten en lön igår på en massa tusen som jag inte visste om.


hur går det för er?





Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo, det går bara bra! Solen skiner och man blir glad av din blogg! puss å kram

2007-10-03 @ 08:25:52
Postat av: Tessan

Livet leker lika lyckligt som för Dig just nu!!
Mitt nya jobb stortrivs jag på,solen skiner och några har uppmärksammat att jag förra veckan blev vald till"Herrljunga Ambassadör" tack vare en telefon tävling på Radio 7 som jag dessutom vann!!
Kramar till tusen!
Tessan

2007-10-03 @ 12:56:06
Postat av: Redsoul

Pissregn? det har ju varit två soliga dagar.
Kom hem igår och hade stämt träff med cykelburna pojkar, jag skall med, sa mamma och skickade hem främmat. Idag frågade hon direkt om vi skulle åka och det blev en störtgo fika i "sollenpull". Grymt nu, kan snart ställa in cykeln utan att sörja. Någon mer solig dag först bara, hör av dig Tessan!
Lön igen? Det är väl manna det regnar. Duktigt arbete med "fetaste boken".
Ny hobby på gång, Geocaching, kolla nätet så fattar du. En till förresten, bugg på söndagar. Toffel, inte fan heller. Jag kan sluta när jag vill.....

2007-10-03 @ 23:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback