näe nu jävlar

image28

kolla in den här idioten.

nu tänkte jag i min glädje över den här tisdagen äta en fin kycklingsallad som i gamla dar. rå om mig själv. ha det lite gott. jag och julia har lovat att konsumera mer kvalitativ tv och därför är det bara public service som gäller på förmiddagarna här hemma.

det har fina tvprogram på ettan och tvåan. idag var det typ.. agenda.. eller debatt eller allt vad de nu heter. men nu hade de med den här mannen, Björn Sandin, det spånet. och jag blev helt galen av vad han snackade om. han är de där fjanteplansprofilernas advokat. ni vet ju hur det gick med dem. han torskade ju fett kan man säga. och bevare mig väl. det måste vara det dummaste jag sett i svensk tv. Björn! skaffa ett samvete. och en frisör.
för helvete.

inte nog med hans hjärnblödning så slängde de in en massa muslimer sen som gormar nåt oerhört. viftar med armarna och är helt tokiga. hattbeklädda också. en svenne fick vara med, en svinreligiös pastor. de spänner ögonen i mig och gastar om att de inte råder något problem med barngifte eller bortgifte av unga inom religiösa grupper. mitt emot sitter en hel bänk som gått under jorden, skrivit böcker, övergett sina länder och familjer och startat stora organisationer för att bekämpa just det. man kan ju tänka att det  var ju lite onödigt då. sen toppar svt det där med en ung frän regeringsmoderat som uttalar sig i syfte att försvara lagstiftingen men råkar försvara de gormande fundamentalisterna.

svensk debatt 2007.

känns gott.

Kommentarer
Postat av: Annelie Östan Riise

Hoppas det kommer en dag då man slipper sådana idioter. han kan ju inte varken känna för någon annan eller se att det finns folk som lider av hur illa dom blir behandlade genom vad såna som antimgen är starkare eller har övertaget på nåt annat sätt. grattis till att en sån jävel får vara i tv. kram fortsätt skriva /Annelie

2007-10-23 @ 20:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback