I love you tomorrow


det är inte fredag ännu
men den kommer



förövrigt så andas växjö mer sex än nånsin. som stad lever den och ålar sig framför våra ögon. hösten klär henne. smiter åt på rätt ställen, så att säga


idag har jag lärt mig att jag inte lärt mig tillräckligt. och att man får misslyckas. bryt ihop och kom igen. och så har jag lärt mig att det är livsfarligt att springa här på nätterna, tydligen. är det så?
jag måste hålla mig vaken och då springer jag. det sista var att jag var tvungen at ha med mig en burk peppar i fickan. say what?


jag är lite nervös faktiskt inför min tenta imorgon. dels för att den är idiotiskt upplagd och dels för att jag som person i vissa lägen oxå är det.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback