fem minuter bara


idag är en grym dag

jag är på topp!


jag städar! och tvättar! och lagar mat till mig och julia. på en spik. nånstans känner jag i magen att det är gott ändå att jag kommit hit nu. jag har kommit långt. hon somnar i soffan och jag diskar efter henne.  surar inte för att hon kladdat ner hela toaletten med hårfärg igår som grott in sig i handfatet och över alla möjliga grejjer där inne nu. vet ni hur svårt det är att få bort? görsvårt. och det är mitt ansvar toaletten. men skit samma hon är så fin där hon sover. och hon kommer vara glad när hon vaknar.

ni hör. jag har kommit en bit på väg nu.

jag har 17 spänn på kontot men det gör inget. imorgon kommer jag vara bakis men skratta hela vägen till banken, eftersom det är den 25e.

snart kommer min farbror. vi ska rumla ner längs växjögatorna en onsdagkväll, hur cool är inte det? han ska bjuda mig på fin mat och  härliga drinkar. jag ska bjuda ett gott humör och en säng. det kan jag klara av.


nu ska jag se hur bra det här går.

efterlysning! jag skulle görgärna snacka bort lite viktig pluggtid med mina kussar i göteborg, kan ni inte ringa mig nån gång när ni har tid? vi måste ses snart och det måste vi planera in annars är vi stekta.

Kommentarer
Postat av: Gamla pappan

Hej gumman.
Ville bara hälsa på lite. Hoppas ni får en trevlig kväll, (som om något annat vore tänkbart). Hälsa favoritbrodern.
5-1 igen till Frölunda igår och jag var där och pillade nästan på Kallio. Bäva Brynäsare. På söndag klockan 18 badar jag med Poseidon.
Körde sista turen idag, nu ställs cykeln undan, putsar den tills du skall med i mars, april.
Ps. Jag la en simbiljett på ditt konto häromdagen när jag såg att du var badsugen.
Nej, dags för en liten glögg till, ha det så skönt.

2007-10-24 @ 21:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback