try me



jag har inte varit sjuk på evigheter. och man får inte säga det säger alla, för då är det tydligen klippt. hursomhelst så är min kropp grym och skyddar mig mot alla era kräksjukor och snuvor all va skit ni har. jag slår mig i backen på att det är för att ni har det så rent och snyggt hemma hos er. visst har ni det? och så tar ni säkert på er ordentligt med kläder. inget ont om det i och för sig men ja.
det är ju min teori.


jag har varit hos min häxa och lärt mig lugna ner mig lite. men det vet jag egentligen inte varför jag ska lära mig. jag blir ju bara stressad för att jag håller på och lugnar mig hela tiden. jag tror mer på en smäll på käften så att jag sätter lite fart. du är välkommmen.


idag fick jag ett brev från elin. för jädra fin tjej. alldeles varm blev jag. hon ställde sig i ledet med alla de andra smartskallarna som har knäckt nöten om hur man ger sig själv en god natts sömn på smartaste sätt. man hittar nåt man gillar hos nån och så slänger man in en liten brasklapp om det. simpelt. och tänk att nästan jämt kommer den där oväntade omtanken precis i rätt tid. 

antaligen lägger sig din hand mot just den kind som faktiskt väntade. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback