its a beautiful day



tjenna!


nu är jag sådär lite upptagen igen. igår var det mysig glöggkväll med spel och ja, glögg.. och ikväll är det utgång på g. jag ska blixtduscha och blixstäda och sen blir det fullsmockat med vindrickare här.

satte igång med grupparbete idag, och vad gillar vi det? inte alls. fan va mäckigt det ska vara jämt. förresten är det en kille i min grupp som har så stora öron att jag inte kan koncentrera mig.

morsan!
jag kommer hem snart! typ tisdag nästan vecka. stannar svinlänge.

sen kom jag att tänka på min farmor och engelska. hon kan bara säga en enda grej, i love you.

det räcker.


hade!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Mamma är på Patrik Isaksson och Sara Dawn-Finer eller vad hon heter, hemma sent, men välkommen hem ändå. Din bror kommer också hem i helgen, börjar likna nåt, det här. Får handla hem något mumsigt.

2007-11-20 @ 19:58:47
Postat av: Hanna

åh, vilken gullig farmor. Min kan säga Can you speak english? Sen när man svarar vet hon inte vad hon ska säga. :) Ska du till Herrljunga? Hur länge stannar du? Vi ses väl till julen. Ps,vi borde prova ngt nytt spel på julaftonen?? puss på dig

2007-11-21 @ 12:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback