i like yours the best

 

hörrni, ibland blir det inte som man har tänkt. det kan gå hur som helst ibland faktiskt. tillexempel nu är jag lite besviken på mig själv för att jag fattade fel och inte skyndade mig när patrik tydligen hade sagt det och så blev allt pannkaka. ingen testinspelning idag som planerat. det var sorligt. men jag är lite pirrig för imorgon ska vi till den stora studion i stan! ni skulle sett när han förklarade för mig hur många olika mickar det fanns där och sladdar och sånt. en massa maskiner. ögonen lyste. musikerporr.
jag fattade inget.


en arbetskamrat till mig berättade en gång att hennes kusin var spegelvänd på insidan. det tyckte jag var konstigt vet jag. men lite så känner jag mig nu. det är bra och det är nåt konstigt. förstår ni hur jag menar? man vet inte om man är glad eller inte glad. egentligen är jag ju det såklart.

några bra grejer!

jag har hemlängtan så jag drar väl helt enkelt hem. redan på söndag blir det. och jag stannar jättelänge så jag kan jobba jättelänge och bli rik. vem som helst som vill hinna träffas då, kommer med största sannolikhet hinna det.

jag har skaffat mig ett guldläge i min grupp. jag spelade lite dum och fick den lättaste delen. högsta vinsten alltså. men då gick det upp för mig att alla de dumhuvven jag arbetat med i mina dar kanske oxå lurats. vem är dummot isåfall?

julia satte in 80 spänn på mitt konto som hon var skydig.  MAT!

cammersand kommer hit! jag gillar honom görmycket. i hjärtat. vi ska tycka om varran vi ska käka goda grejer och vi ska rocka röven av den här stan. festa skiten ur den. eller nåt annat passande uttryck, välj själv.

det är bar goda saker i tiden nu

så vad det är för fel på mig har jag helt ärligt inte koll på men jag känner mig lite tveksam. lite skyldig. vet ni? har ni nåt otalt med mig? nu kom jag på att jag ska ringa min häxa och fråga henne.

om det förresten är nån som springer på majbritt lundberg i herrljunga nån gång så hälsa att jag försöker få tag i henne! hon vet oxå skitmycket om mig och min framtid. härlig är hon.

som du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback