håll mig hårt




hörrni, jag vet att jag varit lite si och sådär med uppföljningen här det sista. och jag ser att ni tröttnar på mig då på de fina besökskurvorna som ritas upp här.
gör inte det!

det går ju två vägar det här, håll ut.
jag sitter med min jädra tenta och det blir absolut inget bra alls av det. hela världen och den politiska historian är inte något man bara smackar i sig en förmiddag med en kopp kaffe framför oprah, vill jag lova. det tar sin tid.

inatt körde jag min pappa till malmö, därför är jag trött nu, klockan 16. (huh?)

han skulle åka till nån ö utanför afrika och segla med nån lennart. han är spontan min farsa. det tyckte jag personligen var litte futtigt. det sorligaste är min morsas skitna jobb, återigen. hon skulle ju såklart åkt med men tydligen så vill de hellre att hon ska magnla sina händer lite till. inga solstrålar på henne, nej nej. tur att hon strålar så fint själv.

mamma glöm inte bort att du är det bästa som vandrat på de där sketna golvet. och att det är bara en tidsfråga innan de kan se sig om i stjärnorna efter dig.


hörrni!

jag har fått jobb igen på AT, det är jag jätteglad för! ni som gillade mina krönikor förut kan väl slänga in en tanke om vad ni skulle vilja att jag skrev om i fortsättningen? ni som inte gillade dem kan hålla klaffen. det är det nya nu. hitta era glada platser.

nu mina damer och herrar är det biblioteket som väntar.
där är det fint.
men det är oxå allt.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej gumman.vad kul att du ska skriva i at som du vet så tycker jag mycket om att läsa dina krönikor.
Jag har just kommit hem från stallet efter en tur i rasande fart. Helt galet kul !!! Pontus o annelie var med.Adam har vurpat på cykeln o skadat tummen vi får se hur det blir med den saken.
Puss o kram
Mamma

2007-11-06 @ 20:49:35
Postat av: emma

hej sara! va roligt att du tycker att jag har fått det fint (: det gör jag med (sträcker lite på ryggen) det är inte så jättesvårt att fixa sånt. men det är ganska pilligt. men kul när man är trött på plugget & vill göra ngt helt annat.
hoppas att du mår toppen!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback