första snön är alltid vitast



det är så roligt det som hänt med mig och han andersson wij. det händer ibland, att jag blir sådär helt insnöad.det har gått i perioder. tillexempel fanns det en tid när jag var hetsade upp mig nåt oerhört över svensk rap. det kan man kanske inte tro. en annan gång var det chess. ni hör, vida svängar. men senast en musiker fick mig så här på fall var nog winnerbäck och det var ju ett tag sen. hursomhelst så är jag totalt down with this man nu. det är en sån fantastisk musik. och på svenska. vilket snyggt språk.
har ni inte hört ännu så gör det eller skyll er själva.

lyssna lite grann


jag sover som ett barn nu. jag sover som aldrig förr. som om världen pausar. livet är lyckligt. jag skrev min första nya krönika idag och snart kanske ni får se den i print. lämna gärna lite feedback på den här då ni som har koll på mig. det kommer kanske at tkännas igen en del. men så blir det. orden finns bara i ett exemplar. 
den här gången handlar det iallafall om all skit folk snackar på tv. eller om snö. man får välja.


jag önskar jag kan dela med mig av det vackra här.
om en timme ska jag träffa min producent patrik och se över framtiden. jag ska få börja sjunga igen. ingen julklapp värmer mer.


hur går det förresten där hemma, har ni börjat julstöka?
när ska man göra det? jag känner mig lite vilsen där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback