bruised by lund 07


det här är en distansblogg, det ska tydligen vara det nya nu.

i skåne sitter jag nu utan pengar men med nyvunna blåmärken. det betyder ofta att kvällen var härlig, och det var den ju. hanna och robin och jag och rätt mycket vin. blev väl sådär. en vacker dag ska jag lägga upp nån bild på spektaklet, det kommer ni gilla.

men herregud så roligt vi har. och det kan hända var som helst det är lite av vår thang. men det är nåt oerhört va jag slog mig igår. jag ser ut som om nåt kört över mig. ett vandrande skrapsår. det är kul det med.

förresten vad säger ni om lund? jag gillar den svinmycket. dem har små hus och snygga killar. och gator som inte har nån koll men de känns ändå så fina.  det skulle vara gott att bo här tror jag.

johan glans, jo vi måste ta det här igen. han gör allt värt det. till och med sjs sketna biljettpriser. tänker man bara lite på johan glans blir det bra.

blir det tårta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback