...alldeles underbar


idag vaknade vi upp med ögonen gnistrande som barn på julafton. vi öppnade en champagne till frukost och beställde mat hem till dörren. den här lördan har familjen borgvall/nygren väntat på länge. det är årets största fest ikväll, alla kommer vara där. och den är inte bara stor

den är fin.


så nu sitter vi här på tork, sippar lite skumpa pch diskuterar om vi ska lägga håret på spolar eller ej. på våra dörrar hänger kvällens outfits i sina fina skyddförpackningar och viskar om vad som ska hända. ikväll är det hela vägen in i kaklet. det är trerätters, det är klänningar upp över öronen och fram för allt,

det är kostymer.


har ni kul där hemma?  vad är det man gör om man inte ska käka middag på slottet?
klart ni har nåt annat gött för er.


Kommentarer
Postat av: emelie

jag ska på feest me några vänner. vinet är på kylning & väntar på att bli öppnad. feest, livet är en sådan. det känns så just nu. allt känns bra helt enkelt! looove yoour blog saraa!

ha en fantastiskt kväll, pusss!

Postat av: alfie

Sånt är livet nu! KLACKAR I TAKET, kullersten och fuck the system fuck the system.

Jag vill ha det som du, fast jag vet att du tänker likadant ibland och vill
ha det som jag

ikväll ska johanna berg ut och göra byn har jag läst (och det är skymning i oslo)

nästa lördag är det ju saturday night fever, en enda stort fest krig.

2007-11-17 @ 19:08:46
Postat av: Mammi

Hej gumman! Vi har varit på Vara konsert hus och lyssnat på Fredrik Lindström sedan bar det iväg till Vårgårda Wärsahus med Tessan o Bobbo på rally fest !!
kram mamma

2007-11-18 @ 02:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback