aggressioner, lars ohly och min faster

image34



jag tror jag har glömt att berätta om när man faster var här, det har jag va?
det kom jag på nu när jag såg hennes kommentar till min multidejt häromdan med patrik och de gamla flammorna. den garvade jag åt. man måste göra det nämnligen. hon var ju iallafall här en helg nyss och vi hade en fantastisk tid. (aaa..löööve!) vi partade och vi käkade och så gick vi igenom tiden hittills och hann så när påbörja kapitlet om hur vi tar oss härifrån. fortsättning kommer följa. för vi är vänner nu. poolare. det är så roligt. och om ni visste hur härlig hon är. kolla in kramen och försök sen bäst ni kan att säga emot.


idag har varit en helkonstig dag. allt och inget har hänt. mest allt.
tillexempel är julia på ett blixtrande humör. svinroligt! hon blir så arg, arg arg arg på olika grejjer här. och så städar hon frenetiskt, för att dagen ändå är förstörd säger hon. haha jisses ni skulle sett när hon "skar sig" på mattan här förut. och sen ringde till sin kille och var attackförbannad  för att han lät konstig när de pratade för typ.. fem timmar sen. och hur hon skällde på en snubbe i fiket för att pianot där inte var stämt. för att inte tala om när han som hade tvätttiden före henne drog över lite.. ja där skulle ni vart med när hon hukade bakom trappan och spejade hämndlystet efter den skyldige. herrejesus vad rolig hon är.
hormonerna sara, de gör mig så här, hormonerna sara. muttrar hon.


och förut när jag var på ett annat fik så sprang jag in i lars ohly. han var där och ja, tog en fika. och så fick man fråga honom olika grejjer, vad man ville. typ regeringen och sånt. om kommunism pratade man dock inte nej. han får man tycka vad man vill om, men jag kände mig iallafall lite cool där jag  pratade politik över en kopp kaffe med en riktig politiker. och han svor och snackade skit om sina kollegor på samma sätt som vem som helst pratar skit om sina kollegor. "ja alltså SvenOtto.. han gillar ju egentligen inte..blablabla.. och ibland när Fredrik hämtar kaffe så lalalala" helroligt. jag kände mig cool ja. lite som en riktig statsvetare. det var en häftig känsla faktiskt.

tur att jag hade på mig glasögonen! annars hade han aldrig trott att jag visste nåt om världen. nu kunde vi snacka typ, löntagarfonder, med trovärdighet. och det var ju tur.



jag gillar er förresten!
jag är svinstolt för er, mina läsare.

ja ni hör ju själva hur coolt det låter, "mina läsare."
im on a roooll, okej.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad underbart att läsa ikapp sig i Din blogg!!
Blir genast på gott humör...
Vill förövrigt oxå höra Dig sjung...
Krammar Tessan

2007-11-16 @ 13:13:06
Postat av: Pappa

Tackar igen för skjutsen, gumman. 50 km/h från Gislaved och hem, blank-is, varför envisas man med att bo på den här breddgraden?

Skulle vilja ha suttit bredvid dig vid den sista koppen kaffe.

Gjorde inget att Julia fick ett utbrott och röjde en smula efter vad jag såg i tisdags natt, ... men ni har det gott, det känns, och det är det enda viktiga, hälsa henne.

2007-11-16 @ 18:30:34
Postat av: Faster Malin

åhhh.underbara shoppingguide, nu förstår jag innebörden av alldeles för mycket månad kvar innan lönen kommer, men vad då.Då öppnar jag bara garderoben och tänker it´s Fab.
Efter jul kommer jag börja spara till en ny shopping helg. Ha det Kramar Malin

2007-11-20 @ 13:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback