I could be a little bit stronger


det händer



vissa dagar så går jag ihop även jag. med världen och i den. och av tacksamhet ska jag ge er lite av den där spirande känslan innanför mitt skin översatt i någon annans livsverk.

just som jag satt och filurade över saker som varför varenda jävel på tv har så vita tänder och varför portot är så dyrt nuförtiden snubblade jag över en Nejra och tappade rösten och hakan och all motståndskraft. kolla in henne eller dö. hon är helt mysig och bosnisk och skriver musik som lägger sig sådär bakom en och myser i nacken innan man ska sova. eller nåt sånt. pickar en på axeln och säger som det är


klicka här, det får vara precis hur bra som helst jo det är sant, jo


and i surrender

Kommentarer
Postat av: emma

tack för musiktipset! helt underbart!
Hoppas du har det bra.
Kram emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback