you havn't found it baby, thats for sure


den här förmiddagen delade jag med oprah och anna som ringde in lite kärlek då och då när hon fick tid över mellan alla kluvna toppar. jag antar att kristofer kände igen mitt nummer när jag called his house eftersom han faktiskt vände pannkakan och svarade. om världen vill väl så kommer han hit imorgon. annars så blir det en tisdag fylld med patriklåtar i saraversioner och det kanske inte är så illa det heller. när han sjunger your smiling eyes vet han vad han sysslar med och det är en ära att få blanda lite inspiration med den mannen.

frågan är om man ska handla idag eller hålla tillgodo med ja.. nästan inget. frågan är oxå om man ska städa/söka jobb/ hitta en ny hobby/ träna/tvätta eller var jag ska göra av min nyfunna tid utan att go bananas. idag har det tagit mig till nya, oanade höjder och om ett tag är det jag som käkar ciabattabröd jag själv bakat. det är en ständig balansgång mellan madness och klarhet det här livet.

efter en toppenhelg i lund lyser solen igen över växjö och mig. även om det är svinkallt så vet jag att världen luras när den försöker övertyga oss om att våren är långt borta. det är simpelt, people. fråga bara er själva när klockan slår fem om det fortfarande är ljust.

Kommentarer
Postat av: emelie lady k

ja, det kan man verkligen säga att han är! han är elit! (:

Postat av: navid

ironiskt nog läste jag tariks artikel i dn igår. jag har rasat och blivit arg över fenomenet innan men när han skrev det så insåg jag att det inte har formulerats så klockrent tidigare. jävla vansinne. vad är det med människan...

2007-01-31 @ 20:36:36
URL: http://navid.blogg.se
Postat av: 95

äre den riktige navid eller bara en navid som lossas?

2007-02-01 @ 14:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback