everything I ever praied for

fredag morgon och jag vaknar av att någon frågar om jag är glad. kissnödig tänker jag och inser att det är verkligen nåt som inte står rätt till på min toalett. en mystisk lukt av avlopp sprider sig där inne och alla borde veta vid det här laget att lukter inte är min starka sida. min vaktmästare KG får alltså ett nytt uppdrag och har jag tur hinner han klämma in det innan han ska hem till barnen och postkodsmiljonären med chips och garlicdip.

pengabrorsan andas lundell men okej jag köper det. storebrorsan och jag tar vårt förnuft till fånga och åker till lund, skaffar oss nya r och har jag riktigt tur kan jag använda dem på låten som producentpatrik skrev och sedan övertygade mig med. hursomhelst så ska hanna och robin bli den här helgens kungapar och om de bara visste hur glad jag är att snart ses vi. och att de har riktiga täcken pour tous ger dem minst ett plus extra.

om exakt 26 minuter rusar min granne in här och jag kan då inte längre undvika det faktum att vi bannemig ska åka och köpa choklad.


yes dear, klart jag är glad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback