Det här kan vara min natt


if you'd like to buy my flowers, just go ahead now.


det är tisdag och jag faller mer och mer in love med ljuset på morgonen eller funderar på att skaffa en skyffel/ bygga en iglo/ kolla råttfällan i lådan under spisen men skippar alltsammans eftersom det finns risk att nåt läskigt händer. jag vet inte när det är dags att lära sig skriva med stora bokstäver och jag vet inte heller om det finns åldergräns för hur länge man får sova tills kroppen själv bestämmer att hundrametersloppet som är den här dagen nu ska börja.

jag tar några danssteg ut, någon skickar en bild som inte riktigt gör mig rättvisa och frågar när det finns chans att få se mig igen. och isådant fall var. ingen-aning-håll-utkik svarar jag fast vet att det egentligen kommer vara tvärtom och att jag kommer låtsas se förvånad ut när jag oerhört berkänat springer in i honom runt hörnet vid pressbyrån. livet liksom bara ligger där och ler lite i mjugg, solen trycker all sin energi rakt in i mina öron och molnen viskar var sak har sin tid.

min bästa vän och jag anar ugglor i mossen men bestämmer oss för att ägna våra dyrbara minuter tillsammans som panka och lyckliga åt att  diskutera framtida jobb och tänkbara saker att en lördagsförmiddag kasta i themsen.



mina lampor sprack, en ny termin började och med den, jag.


Kommentarer
Postat av: casey mitchum (sunset beach)

if you'd like to call me baby, just go ahead now.

EPILOG. (coolt)

jag gillar ditt sätt att skriva ugglor i mossen för jag vet att du nog tänkte lite på att jag skrattade som fan när jag såg det häromdagen.
det är förbannat skoj att du bloggar.
rolle sa, " vi expanderar, ring mig på fredag, möte imorn ska ta upp detta då" och han sa det med en riktig speakerröst.

ps. i will come up to meet, tell you that i'm sorry (that i haven't been at your new place before). cuz you don't know how lovely you are.

2007-01-24 @ 23:39:53
Postat av: alfie

nu fattade jag också att det stycket i bloggen med just ugglorna i mossen var till mig=) och jag verkligen tycker det är skit kul med themsen.

2007-01-24 @ 23:44:18
Postat av: alfie fake

nämen kristofer fööör fan... nu är det mårten här dåva.. lite dyngad men snart mycket, så luuugn bara lugn.

sara och bloggar... von sydow osv. det är tydligen inne med detta.

2007-01-25 @ 22:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback