u är den finaste bokstaven

den här bloggen vilade över helgen men har nu fattat galoppen och publicerat mina fredagstankar. några som inte vilade över helgen var jag och min finaste evelina. tur för mig att jag har henne. bara hon förväxlar biffig med piffig och visst snubblade vi över lite potential. om exakt en vecka har hon namnsdag och om exakt två dygn är jag på väg hem till mamma som undrar hur jag mår.


inatt var första gången jag somnade som ett barn och vaknade exakt likadant. som om världen mellan två och halv åtta liksom tog en paus, lät mig vara och kanske är det något att tänka på. julia tipsade om james morrisson helt oväntat och min hjärna lade ner sina vapen och fattade sambandet när det gick upp för mig var tingsek egentligen växt upp. jag ska ta med mina tre känlsor nu och klistra dem i ett mp3format att spara till tider då världen vägrar stanna. till dagar då jag lärt mig att säga jag tycker om dig också när det förväntas av mig.

Kommentarer
Postat av: lady K

hej söt. i morgon kommer du hem & på torsdag ses vii. ive missed you you know. tänk vad bra DU är. & tänk vilket liv i luckan vi ska ha på torsdag! :)

tusentals kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback