the day after yesterday



okej okej okej.
nu har vi det här med att vara ute två dar i sträck. det är ju alltid en viss tveksamhet sen.

igår hade jag fest med min producent. eftersom den fina glöggen tog slut på pepparkaksbaket så fick vi köra på bärs och fulglögg. men ändå!  och dra på trisser, igår träffade jag ett fan. det var ju nästan för bra fär att vara sant minsann. och så kom det fram att producenten och pepparkakdejten som jag kännt i ett år helt oberoende av varandra, att de en gång skulle åka på europaturne med sina band tillsammans.

den är ju liten va!


idag ska jag till studion och vara superhjälte. det kommer ni ihåg att jag pratade om va? men nu har han ändrat sig och vill istället att jag ska vara kelly clarksson. det är ju en helt annan sak!  så nu har det uppstått en konflikt i min hjärna, a la mellanöstern, om vem jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback