Pimp my CV


bara sådär, när man minst anar det, kan man upptäcka tillexempel att man fått jobb.

ni vet att jag snackar en massa skit om mina glasögon. men nu har jag bevis på att de funkar. det är sant att folk med glasögon får coolare jobb. för ett så här fancy har jag nämligen aldrig haft.

Sara Nygren: Ambassadör

jag är sketglad för den titeln. nu ska jag åka sverige runt och markandsföra mitt universitet. vi snackar det mest prestigefyllda uppdraget som finns där för en liten student som jag. vi snackar credd. vi snackar cash.

är det inte härligt, och allt sammans på en måndag oxå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Sara!
Du kommer blir en fantastisk ambassadör!!Passar dig som handsken...
Visst är det bra med glasögon!
Lycka till!
Stor kram/Jennie kusin

2007-12-17 @ 21:12:31
Postat av: Eva-Lena Blomdahl

Grattis Grattis! Ps har precis kommit hem från ett skönt bad,där det är billigt att bada vet du

2007-12-17 @ 21:33:08
Postat av: Anonym

Grattis till jobbet Sara! Vad coolt att få representera sin skola, det kommer du göra jättebra! Massa kramar Åsa

2007-12-17 @ 22:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback