livets frågor



jag var hos mina musikervänner på det gamla mentalsjukhuset idag. där händer det alltid saker man inte riktigt kan förstå. idag snackade vi om allt möjligt roligt tills nån sa något som helt plötsligt fick det att braka ihop i min hjärna. helt från ingenstans har jag nu fått en fråga i skallen som jag inte lyckas trassla mig ur.

det är som att tänka på vad universum är. eller vad det var innan det började. eller om det ens börjat. eller nej nu orkar jag inte tänka på det med.

jag har syltat in mig riktigt rejält! det är lite av en hönan eller ägget-grej. man tänker och tänker och tänker och det enda man kommer fram till tillslut är att man håller på att bli galen och att hela huvvet är för litet för att rymma vidden av frågan. snart sprängs jag.



var är internet?



!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

alltså jag kan inte säga annat än att jag blir så glad när jag ser vad du skriver. Att du är lycklig med dig själv. det är så stort det är så himla starkt. Jag blir helt till mig av glädje. det är så jag hade velat se det också. jag försöker och det är på uppgång. Det behövs fler som dig! keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback