liveblogg!



det har jag alltid velat döpa ett inlägg till.


jag bloggar nu live från växjö universitet, "hyllan" i huvudbyggnaden. det är vackert här. en efter en gav de sig, mina kursare. och en efter en raggalde de sen in här, festprissarna, på väg hem från puben.

men jag sitter kvar


klockan är fyra och hur många timmar jag har tentat nu har jag ingen aning om. hjärnan liksom lägger av tillslut.
hade det inte varit så förbannat kallt här kanske jag hade pallat att sitta tills det ljusnar, det var planen. men nu ger jag mig. man måste se sina begränsningar, får inte vara dum.

jag kilar hem och sover nån timma. prick åtta ska jag vara tillbaka här och skriva min sista fjärdedel.

det låter inte klokt men det är roligt det här!

skitsvårt!
och kul!

natti!

Kommentarer
Postat av: Hanna

men herre gud. Varför? Vad är det för hittepå? Det verkar ju helt tokigt det där. Du får förklara för mig sen. :)

2007-12-12 @ 08:50:49
Postat av: Pappan igen

Vi hänger såklart med härifrån och skickar vibbar och sånt, men undrar precis som Hanna vem som hittar på att det skall skötas på det här sättet. Jag blir lite arg, men säger du att det ordnar sig, så gör det säkert det, som han sa Afzelius. Och mamma som skall börja skolan snart, hualigen.

2007-12-12 @ 18:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback