EN NY LÅT


LYSSNA

här är den, superpremiär för en ny rockig nygren.  
Wont Wait Forever heter den så käckt. och den handlar om att jag var så ledsen ni vet. och om att man är förbannad och om att snubbar sällan fattar hur jävla cool man är. patrik älskar mig när jag är gråtledsen eller förbannad eller jättekär eller ja ni fattar. han vill haffa mig när jag är långt ut på känsloskalan. låter snyggt på skiva säger han.

förresten, han som dumpade mig, är nu helt plötsligt ledsen för det. mäh, glöm!
han ville såklart ha ett piece of my ambassadeur-ass. det står nu högt i kurs. (min teori)

men låten ja!
där skulle ni vart med i studion. i vanliga fall när vi ska spela in gör han sig bästa för att hålla sig väl med mig. då  bunkrar han upp med kycklingsallader, choklad och akuta komplimanger. men det här skulle inte bli lätt, det var ett som var säkert. han försökte med alla medel att få mig förbannad. jag skrek och gastade. jag fick kasta grejer. och jag skulle slänga mig hit och dit. problemet är att han är så harmlös den mannen. hans blotta uppenbarelse gör det är helt omöjligt att vara arg. det slutade med att hela låten, på allvar, är inspelad i ett helt nedsläckt rum. det fick mig in i känslan. jag tänkte mig lite dimma på det och det kan ni ju oxå göra.

"sara förihelvete.. du är desperat! du är krossad och du är inte att leka med. capische?"

sticket är förresten det bästa.
lyssna noga, där är jag tydligen mitt desperataste.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är bäst! Skönt att vi ses snart! Mys.

2007-12-18 @ 20:57:07
Postat av: faster malin

Grymt jag säger bara helt grymt!!!
Kram

2007-12-19 @ 02:42:37
Postat av: Jennie

Den här skulle jag lätt köpa om jag hörde den på stan! Gillar skarpt den nya rockiga Sara! Härligt!
När får man höra dig sjunga nästa gång, var det annandagen? Ses i julhelgen hoppas jag!
Kram/Jennie

2007-12-19 @ 22:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback