bjällerklang




jag har fått en finne på örat som är så massiv att hela huvudet känns snett.


idag började min nya kurs, vad säger ni om den?

förvaltning och byråkrati

på allvar!


ja herregud. killen som har den ser på pricken ut som kaviarkalle och heter staffan dagen till ära och det kommer antaligen vara hela behållningen framöver. halva första förläsnigen stod jag ut, det vill säga en timme.
sen gick jag hem och tog ett glas vin. maahaha.


nu ska jag snart på en mysspelning på fiket här. det gillar vi! killarna som spelar ska ni kolla upp om ni vill ha helt vansinniga efterfester.eller om ni vill ha ett band då möjligvis, det kan de oxå. sounday sound.
sen ska jag på juldejt. det kan bli hur bra som helst. jag och min vän systemvetaren ska baka pepparkakor och dricka upp glöggen jag fått av min mamma. massor med glögg!

men en gång för alla, 
visst är degen godare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback