fuck forever


image21




ja jäklar, nu har jag fått spinn på den här bloggen. om ni undrar så är det för att jag spänner musklerna. och nej pappa, ingen har hört av sig. och det är kass verkligen, jag väntar ju. och väntar och väntar.

men idag är jag en dag närme och sen när allt är klart ska jag göra nåt coolt av det. hur det än blir.

igår hade jag ett asfränt inlägg i skallen. men ja, sen gick allt åt skogen. jag hoppade ner i ett hål och låg där som ett knyte. jag fattar fortfarande inte vad som hände, men nåt vare. kortslutning i hjärnan möjligvis. en svinsnabb deppression alldeles plötsligt i denna nya glädjeyra. som en blixt klubba den ner mig. det som hände sen är fortfarande ett myserium. jag somnade halv elva. och vaknade, 17 timmar senare. och så var det gött igen.

det där var jävligt konstigt.


jag vill fövrigt slänga ut en hundring till er som läser den här smörjan. ni är härliga! och ni är många! och fast jag ibland lämnar er veckor i sträck så har ni faith in me. det är fantastiskt! jag skulle vilja att ni tog en större plats i det här. kan vi inte enas om att ni skriver lite om er och livet från den sidan till mig ibland? det kan vara att det kändes lite torrt med bara potatis och kött igår fast ni sa inget. sånna saker. glöm dock ej att fortsätta på er linje med att ge mig överdrivna komplimanger. det gillar jag.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hejsan Sara!!
Hittade in på Din blogg igen!! Det är så härligt med alla Dina positiva ord om precis alltochinget...Verkligen upplyftande att läsa!
Plugga på och må gôtt!
Kramar Tessan

2007-09-18 @ 15:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback